Система управління якості - Додаток №1 до наказу № 02

  

ПОЛІТИКА

комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» у сфері якості на 2014 рік

 

Стабільність, ефективність, якість

 

     Головною метою діяльності КП «УЖКГ» є безперебійне забезпечення жителів міста, підприємств, установ, організацій високоякісною питною водою, тепловою енергією та прийняття в повному обсязі стоків, зміцнення доброзичливих партнерських взаємин зі споживачами, здійснення добросовісного й ефективного управління.

  

Основні пріоритети діяльності комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства»:

 

-         забезпечення споживачів тепловою енергією у необхідній кількості;

-         безперебійне забезпечення споживачів високоякісною питною водою;

-         сприяння зменшенню втрат води та теплової енергії в процесі постачання;

-         прийняття та очищення в повному обсязі стоків;

-         впровадження енергозберігаючих технологій  у виробництво;

-         забезпечення якісного, безаварійного електропостачання міста.

  

При реалізації пріоритетів діяльності комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» ми дотримуємося таких принципів:

  

-   відкритість, прозорість та відповідальність у роботі КП «УЖКГ», підтримання зворотного зв’язку зі споживачами;

     -   реалізація принципу рівних можливостей в усьому.