Наказ Про затвердження політики та цілей і задач

 

 

Про затвердження

Політики та Цілей і задач

КП "УЖКГ" у сфері якості

на 2017 рік.

На підставі рішення координаційної ради КП "УЖКГ" з питань функціонування системи управління якістю протокол № 1 від 29.01.2017 р. "Про ухвалення Політики та Цілей і задач КП "УЖКГ" у сфері якості на 2017 р.,

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити Політику та Цілі і задачі КП "УЖКГ" у сфері управління якістю на 2017 рік.

2.     Начальникам структурних підрозділів:

2.1.  Довести Політику та Цілі і задачі КП "УЖКГ у сфері управління якістю на 2017 рік до кожного працівника.

2.2.  Забезпечити у 2017 році досягнення Цілей і поставлених завдань у сфері управління якістю.

3.     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор                                                                                                              В.О.Кучинський

 


 

 

 

ПОЛІТИКА

комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» у сфері якості на 2017 рік

 

Стабільність, ефективність, якість

 

     Головною метою діяльності КП «УЖКГ» є безперебійне забезпечення жителів міста, підприємств, установ, організацій високоякісною питною водою, тепловою енергією та прийняття в повному обсязі стоків, зміцнення доброзичливих партнерських взаємин зі споживачами, здійснення добросовісного й ефективного управління.

 

Основні пріоритети діяльності комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства»:

 

-         забезпечення споживачів тепловою енергією у необхідній кількості;

-         безперебійне забезпечення споживачів високоякісною питною водою;

-         сприяння зменшенню втрат води та теплової енергії в процесі постачання;

-         прийняття та очищення в повному обсязі стоків;

-         впровадження енергозберігаючих технологій у виробництво;

-         забезпечення якісного, безаварійного електропостачання міста.

 

При реалізації пріоритетів діяльності комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» ми дотримуємося таких принципів:

  

-         відкритість, прозорість та відповідальність у роботі КП «УЖКГ», підтримання зворотного зв’язку зі споживачами;

 

     -  реалізація принципу рівних можливостей в усьому.

 

 


 

 

 

                Додаток №2 до наказу

                                                                                                                             №21 від  29.02.2017

                                      

                                                                                                                                           

Цілі і задачі

комунального підприємства "Управління житлово-комунального господарства" на 2017 рік

 

1.        Не допускати перевищення загальновиробничих норм питомих витрат паливо- енергетичних ресурсів (ПЕР) на надання послуг з теплопостачання, водопостачання та оброблення стічних вод, а саме:

1.1.     Послуги з розподілу води (питної) – 1034,1 кВт·год./1000 м3;

1.2.     Збирання і оброблення стічних вод – 293,3 кВт·год./1000 м3;

1.3.     Теплова енергія вироблена і відпущена котельнями – 162,0 кг.у.п./Гкал та 33,19 кВт·год./Гкал.

 

2.         Не допускати перевищення втрат та не облічених витрат питної води не більш ніж 20% від води поданої в систему водопостачання;

 

3.         Не допускати відхилення якості води від ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»;

 

4.         Забезпечити своєчасний початок і закінчення опалювального сезону (не пізніше ніж за три дні із середньодобовою температурою - +8°С);

 

5.      Не допускати перерв у водопостачанні (не більше як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та двох разів на місяць);

 

6.     Не допускати перевищення часу на ліквідацію аварій встановленим ДБН В.2.5-75;2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди", а саме:

6.1.     Для трубопроводів до 400 мм – не більше 8 годин;

6.2.     Для трубопроводів понад 400 мм – не більше 12 годин.

 

7.         Не допускати перерв в електропостачанні споживачу більш ніж на 24 години для II та III категорії населених пунктів.

.