Подання звернень

 

 Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії, якості постачання електричної енергії споживачу, надання повідомлень про можливі пориви та про загрозу електробезпеці та інших питань направляються у один з таких способів:

Телефон: (04579) 2-02-27, (04579) 3-00-21

Аварійна служба: (04579) 2-28-16

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно

Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»

У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України